Úřad městské části Praha-Slivenec
K Lochkovu 6, 154 00 Praha 5 - Slivenec
tel: 251 818 044, 251 813 754, fax: 251 811 587
e-mail: slivenec@praha-slivenec.cz, posta@praha-slivenec.cz






 


 
OBYVATEL
Žádost o informace
         

Magistrát hl. m. Prahy - Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
http://magistrat.praha.eu/Urad/Informace/Povinne-zverejnovane-informace-dle-zak-106
Formulář žádosti  
Příjem žádostí a dalších podání je možný:
   

ÚMČ Praha - Slivenec:
Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb.


Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel povinný subjekt. Sdělení žadatele, že trvá na poskytnutí informace podle § 6 odst. 2, se považuje za nové podání žádosti. Z podání musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (například elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a žádost se odloží. Povinný subjekt posoudí obsah žádosti a v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů, rozhodne o odmítnutí žádosti, v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do tří dnů žadateli, poskytne požadovanou informaci ve lhůtě nejpozději do 15 dnů od přijetí podání nebo od upřesnění žádosti podle písmena a), a to písemně, nahlédnutím do spisu, včetně možnosti pořídit kopii, nebo na paměťových médiích.


O postupu při poskytování informace se pořídí záznam. Lhůtu pro poskytnutí informace je možno prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní. Závažnými důvody jsou:
  • vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou oddělené od úřadovny vyřizující žádost,
  • vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
  • konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti,
  • nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti.

Žadatel musí být o prodloužení lhůty i o jeho důvodech vždy prokazatelně informován, a to včas před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace.

   
  Sazebník úhrad
za informace poskytované dle zák. č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím, platného od 1. 1. 2000

 
 
Ověřování podpisů a listin
ověření podpisu: 30,- Kč
ověření kopie: 30,- Kč

Materiálové náklady
pořízení výtisku z tiskárny PC 2,50 Kč (A4)
černobílá jednostranná kopie 1,50 Kč (A4)
  2,50 Kč (A3)
černobílá oboustranná kopie 3,- Kč (A4)
  5,- Kč (A3)
technický nosič dat (disketa) 25,- Kč
odeslání informace faxem 30,- Kč
jednostranná barevná kopie 50,- Kč (A4)

Vyhledání a zpracování informací
prvních 15 minut práce zdarma
každých dalších započatých 15 minut práce 50,- Kč

Poštovné dle váhy
do 20g včetně 27,- Kč
nad 20g do 50g včetně 30,- Kč
nad 50g do 500g včetně 36,- Kč

Požadované podklady jsou zasílány do vlastních rukou na doručenku (modrý pruh).

Náklady na expertní služby případě, že na poskytnutí informace je nutná součinnost s externím odborníkem, např. právník, autorizovaný inženýr apod., hradí náklady tohoto experta žadatel. O této skutečnosti musí být žadatel předem vyrozuměn.

Určující podmínky
Všechny druhy písemností a úkonů jsou pořizovány za ceny uvedené v sazebníku.
Vydání informace je podmíněno zaplacením nákladů.
Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen uvedených v tomto sazebníku.
  Sazebník je redakčně upraven, originál je k nahlédnutí v podatelně ÚMČ.